Nauczyciele


Natalia Staninska

Natalia Staninska

Założycielka Joganiki. Praktykuje od 10 lat, uczy od 5. Ukończyła 3letni kurs nauczycielski jogi metodą BKS Iyengara i jest dyplomowaną nauczycielką w stopniu Introductory II. Związana z ruchem od zawsze - przez wiele lat z tańcem i teatrem. Organizuje cykliczne wydarzenie jogi na trawie, promujące jogę w Katowicach i na Śląsku.

Joga pozwala mi na szczerą obserwację: siebie, siebie w relacji z innymi, siebie wobec otoczenia. W nauczaniu innych odnajduję sens i rozwój. Miałam niesamowite szczęście trafić na wyjątkowych nauczycieli metodą Iyengara, przy których wzrastałam jako uczeń i nauczyciel. Regularnie uczestniczę w wielu warsztatach hatha jogi, prowadzonych w kraju i zagranicą.

Janusz Skubaczkowski

Janusz Skubaczkowski

Dyplomowany nauczyciel jogi metodą BKS Iyengara w stopniu Introductory II. Jest również nauczycielem tańca współczesnego, choreografem i dziekanem Wydziału Teatru Tańca w Bytomiu. Ruch jest jego największym sprzymierzeńcem, kiedy nie wie co powiedzieć… to opowie ciałem.

Dla mnie praktyka jogi i taniec przeplatają się ze sobą, uzupełniają i wzajemnie inspirują. Traktuję ciało i umysł jako zespolony instrument, który należy codziennie nastroić praktyką pozycji jogi, oddechu i medytacji, aby coraz pełniej móc sobą grać symfonię życia.

Paulina Nowicka

Paulina Nowicka

Certyfikowana instruktorka metody pilates (praca na macie moduł 1 Greta’s Pilates; praca na macie moduł 1 i 2 BB Pilates School; praca w grupach zwiększonego ryzyka /schorzenia kręgosłupa, seniorzy, ćwiczenia po porodzie/ BB Pilates School; trener personalny specjalizacja core stability BB Pilates School). Absolwentka Akademii Sztuk Teatralnych w Krakowie na Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu.

Jestem zafascynowana ruchem świadomym, funkcjonalnym oraz wpływającym pozytywnie na samopoczucie i postawę ciała. Na zajęciach Pilates skupiamy się na połączeniu ruchu z oddechem. Zestaw ćwiczeń skierowany jest na stabilizację całego ciała. Pracujemy zarówno na poziomie mięśni zewnętrznych jak i wewnętrznych w taki sposób, żeby przywrócić odpowiednie sygnały a tym samym uzyskać harmonię całego układu motorycznego. Zajęcia mają poziom otwarty.