Pilates


Pilates, dobrze znany i cieszący się uznaniem na zachodzie, w Polsce wciąż czeka na swój moment chwały. A chwalić pilates jest za co! :)
Pilates jest nazywany treningiem dobrego samopoczucia.
- wpływa pozytywnie na redukcję stresu
- pogłębia koncentrację i świadomość ciała
- zwiększa siłę fizyczną, koordynację i elastyczność.
- poprawia postawę oraz sylwetkę.

Główną zasadą i wielką zaletą metody, jest poszanowanie anatomii człowieka i działanie w zgodzie z funkcjonalnymi ruchami. Wielką uwagę zwraca się na naturalne krzywizny kręgosłupa.
Pracujemy nad płynnością i precyzją ruchu w połączeniu z prawidłowym oddechem. Wzmacniamy osłabione partie, dajemy ulgę zbyt napiętym okolicom. Przywracamy odpowiednie sygnały mięśniom, aby mogły pracować zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Mobilizujemy gorset mięśniowy, dążymy do harmonii.

Dla kogo:
- jest doskonałym uzupełnieniem dla osób aktywnych fizycznie: sportowców, biegaczy, tancerzy
- dla osób, które większą część dnia spędzają w pozycji siedzącej.
- dla kobiet pragnących powrócić do formy po ciąży,
- dla seniorów oraz osób, które zmagają się z bólem kręgosłupa a także w profilaktyce schorzeń narządu ruchu.

Formuła zajęć:
Zajęcia mają charakter otwarty, poziom dostosowywany jest do uczestników z uwzględnieniem stopniowej progresji. Zajęcia są bezpieczne dla każdego. Ze względu na charakter ćwiczeń, efektów mogą spodziewać się zarówno osoby początkujące jak i bardziej zaawansowane.

Terminy zajęć

Zobacz aktualny grafik